Followers

Monday, July 14, 2014

Berakhir sudah World Cup 2014...

hi me dear....

Wahhh, World Cup dah abeskan... So, no more football on TV. Elok jugak abes awal sebab di bulan Ramadhan ni, ramai gak yang memang sedia mengantuk g keje/kelas jadi bertambah mengantuk sebab tengok bola... Hihihi...

Keputusan pagi tadi...
Walaupun me tak tengok bola tapi update gak la sebab nanti orang borak tak tahu ape pulak... Me awal2 yang kononnya sokong Argentina a bit frustrated la...  Apa2 pun bola itu bulat...

Congrats Germany...
me: sian Messi... Asyik dikepong aje. Bila dapat bola, sepertinya tak dapat bantuan rakan sepermainan pulak kan kan...

3 comments:

Jane said...

dah aff suzuki ni...heheh lama x dtg jengok

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Natasya Ong said...

Info yang berguna banget gan.... Lanjutkan terus dan salam sukses gan.......

Agen Poker
Judi Poker
Poker Online
Agen Domino
Bandar Domino
Agen Poker Online
Agen Poker Terpercaya
Poker Terpercaya
Bandar Domino Online
Taruhan Poker
Bandar Poker

Berita Bola
DOTA2
Kumpulan Bokep