Followers

Monday, July 14, 2014

Berakhir sudah World Cup 2014...

hi me dear....

Wahhh, World Cup dah abeskan... So, no more football on TV. Elok jugak abes awal sebab di bulan Ramadhan ni, ramai gak yang memang sedia mengantuk g keje/kelas jadi bertambah mengantuk sebab tengok bola... Hihihi...

Keputusan pagi tadi...
Walaupun me tak tengok bola tapi update gak la sebab nanti orang borak tak tahu ape pulak... Me awal2 yang kononnya sokong Argentina a bit frustrated la...  Apa2 pun bola itu bulat...

Congrats Germany...
me: sian Messi... Asyik dikepong aje. Bila dapat bola, sepertinya tak dapat bantuan rakan sepermainan pulak kan kan...

Thursday, July 3, 2014

Assignment oh assignment...


Huhuhu.... sila bertahan ye Farra... Walaupun rasa macam nak muntah dah belajar tapi itukan adat student yang memang penuh dengan assignment.... (nampak tak versi pujuk diri sendiri)...

me: macam2 benda nak buat dalam masa terdekat. sigh***