Followers

Friday, August 2, 2013

berbuka puasa di madam kwan...

hi me dear...

wah, selamat hari jumaat, hari yang penuh keberkatan, insyaallah... wah, minggu depan dah nak raya, yeay!!! walaupun me balik sehari sebelum raya tapi takpe. sebab cuti panjang selepas itu kan.. dengarnya malam ni dah berpusu2 balik malam ni eh.. so hopefully ari rabu tu tak jammed dah la...

sebenarnya, mengantuk ni... semalam sempat layan tv jap, pastu naik tido... since me sis tido kat umah, so memang pagi ni awal la sikit kan... huhuhu... owh, semalam berbuka di madam kwan alamanda.. thanks to me sista...
me menu: nasi bojari; me sista: char kuey teow n our desert: ice cream + banana
nyum2... sedapnya... memang abis la makan kan... hahaha... kalau stress memang ler makan tak ingat dunia.. so please, dont make me stress... nanti gemuk giler...

me: selepas cuti raya lama, tak tahu bila akan cuti lagi... huhuhu...

4 comments:

AkU yAnG BuL@T said...

nasi bojari memang sedap!!!

farra8979 said...

AkU yAnG BuL@T: hahaha.. kannnn...

Nina Hamdan said...

Nampak sedap sangat lah.. lapar pula time2 puasa ni.. hehe

farra8979 said...

Nina Hamdan: alamak... nanti berbuka laju2 g madam kwan tau dear.. ^_^