Followers

Tuesday, April 2, 2013

makan apa tengahari ni???

hi me dear...

wah, kemalasan melanda berterusan akibat takde banyak paper. last three weeks a bit menggagau tapi minggu as if diberi rehat pulak. huhuhuhu... syok2 dok sembang sampaikan tak sedar dah tengahari... tetiba lapar...

nyum nyum nyum...
 tetiba terfikir alahai... nak makan ape ye? cam dah jemu makan dekat cafe ofis ni sebab menu yang sama dan tak penah berubah... 

bila dah lapar2 ni mula la teringatkan nasi arab... walaupun rasa cam baru je makan minggu lepas tapi since sedapkan harus la teringat. skrang ni memang selalu g makan nasi arab ngan megna. sebab dia jer pun yang rajin temankan... hihihi... tapi mungkin tak pegi la kut dalam minggu ni sebab cam baru jer minggu lepas kan... 

btw, me lil angel lin memang kureng sket nak makan nasi arab. kalau ngan dia ajak makan ayam penyet wong solo.... hahaha... dua2 pun nyum2... 

hmmmm... tapi untuk arini cam biasa la makan kat cafe jer la kut. paling jauh lintas jalan g cafe kastam. hihihi...

me: ada ke patut cakap me mabuk nasi arab? ishhh2... tak patut....

No comments: