Followers

Thursday, February 14, 2013

tiba-tiba rasa nak makan...

hi me dear...

arggghhh... so sleepy. sebabnya semalam cam tak boleh tido. layan perasaan sorang2 gitu. pastu mula la arini mata yang ala-ala sepet ni malas nak bukak. huhuhu...

owh, me so childish... tetiba teringatkan rainbow cake... huwaaaaa... rasa cam nak makan je kan. sebabnya color dia nampak menarik n menenangkan (hahaha, xde maknanye menenangkan)... aritu (sebelum cuti raya cina lagi) dah beli dah pun se slice n makan ramai2 kat ofis. tetiba arini cam nak lagi. kalau beli sebijik tak kan nak makan sorang2 sebab nanti membazir. membazir kan amalan syaitan. tapi kalau nak share ramai2, kalau pakat2 bayar ok gak. kalau sorang je bayar, masak jugak... hihihi... 

gugel ajer....
keputusan: makan aje kek lain kat secret recipes tu. kan senang.

No comments: