Followers

Wednesday, February 20, 2013

tengah gigih habiskan 'wild romance'

hi me dear...

lately ni me kegilaan nak menonton drama korea memang la sangat2 tak bley blah... sebabnya baru jer abiskan moon embracing the sun, tetiba rasa cam nak sambung tengok citer lain pulak. so, memalam, amik kuaci ngan tray ngadap ler depan tv tengok citer ni...

funny....
hahaha... rasanya tengok citer ni sebab dah terpengaruh ngan sepet la... sebab dia upload pic cd yang dia tengok kan.. tak caya klik SINI... hahaha... so far citer ni ok la. kadang2 rasa nak sepuk je kepala dua2 sebab ego sangat. tapi sebab baru jer episod 4 harus lah belum berputiknya bunga2 cinta gitu... so, sape boring, leh la tonton citer ni yer... ^^

me: lama2 kang ada gak yang terminate ASTRO sebab dok ngadap citer korea ajer... tapi, xleh2... hahaha...

No comments: