Followers

Monday, December 10, 2012

Monster Beats Studio By Dr Dre...

hi me dear...

sejak dua menjak ni, headphone menarik perhatian pulak... hahaha, nak wat cane kan, dari dulu suka dengar muzik. huhuhu... so, masa rehat adalah masa utk gugel2 menda yang menarik n me rasa kan....

hanya mampu gugel...

OMG!!! sangat lawa n sangat menarik tertarik ko memang d BOOMMM!!! survey2 harga n guess what mahal rupanya jenama ini... mencecah almost 2K... fuhhh... idok ler sampai nak jadik DJ. so, simpan je ler hasrat tak berapa murni untuk memiliki nya... hahaha... ya lor... dengan 2K tu banyak lagi menda lain boleh beli n buat kan...

so, tengok pic je la kat internet. itu je pun yang mampu. hihihihi...

p/s: lemau nya nak start balik buat keje setelah hampir seminggu outstation... T___T

No comments: