Followers

Monday, December 31, 2012

Dentist...

Hi me dear...

Lebat nya ujan arini. Lebat selebat2 nya lah... Rasa cam nak tido tapi tak tido2 pun.. Sebabnya sedikit sedih petang kang dah nak balik Putrajaya... Al maklum la, dok kat kampung memang betul2 rehat. Tapi xpe, bulan satu balik kampung lagi, yeay!!!

Btw, arini pepagi telah ke dentist. Orang sibuk nak sambut new year 2013... Tapi me d hujung 2012 ni telah menyerah diri ke doktor murni (bukan cikgu murni) untuk kasi cabut sama gigi belakang itu. Hasilnya, gigi pun berjaya di cabut. Tapi... Beserta dengan satu jahitan. Huhuhu... First time kena jahit dah tua2 ni. Nasib tak rasa sakit sangat (mana tak nya dah telan ubat tahan sakit awal2)...

Ok la. Tu ajer... Nak try tido sat. Night...

P/s: trip to euro. Hmmm... Macam2..

Sent from Samsung Galaxy Note

No comments: