Followers

Thursday, November 8, 2012

tiada lagi jodoh...

hi me dear...

selalu me ke cafe dan akan lepak kejap kat kaunter cafe untuk baca paper secara percuma (nasib tak kena halau)... bukan belek2 pun, just baca front page... tapi cam terkejut. eh, rupa2nya, anak chef wan, chef riz tu bercerai ye... kejap aje kan... me bukannya apa. sebab suka tengok ana dahlia tu sweet je nampak... hihihi... tapi2 apa2 pun yang berlaku ada hikmahnya. Allah tahu yang terbaik untuk hambaNya... (pesanan untuk me self jugak...)

sweet je...

jodoh hanya sementara...
p/s: semoga masing2 mendapat jodoh yang lebih baik dan serasi bersama, insyaallah...

No comments: