Followers

Monday, October 8, 2012

Hotel Transylvania - antara cerita kartun yang best...

Hi me dear...

Ngantuk plus sejuk pagi ni kan. Almaklum la, dah la hari Isnin pastu hujan pulak tu kan (sekitar putrajaya ni tau)... Tapi apa2 pun demi mencari rezeki yang halal dan berkat, teruskan kerja tak kira apa jua dengan ikhlas. Fighting!!!

pic gugel ajer...
Semalam sempat lagi pergi menonton wayang. As usual la kan, cam tak kenal me ni yang memang la suka menonton d skrin BESARRRR punya... Owh, kali ni me tengok citer kartun Hotel Transylvania... Memula fikir takde la ramai sangat orang kut sebab cam xde promosi sangat tapi rupanya penuh!!! Me dok seat agak depan jugak la..

Best2... Kisah famili, kasih sayang dan cinta. Sebab tu la PG 13. Yang penting memang asyik gelak je. Hihihi... Sape yang suka citer kartun, memang me suggest g tgk ok... ^^

P/s: tahun depan lagi banyak citer kartun akan ditayangkan, yeay!

Sent from Samsung Galaxy Note

2 comments:

akuzle ayu said...

Dah lama x tgk wayang.. Byk eh kartun. Tatau nk bwk bebudak tgk citer aper. Last2 x g langsung.. Huhu

farra8979 said...

akuzle ayu: hihihi... kalau tetiba rajin g tgk wayang, memang citer ni dicadangkan la... ^^