Followers

Thursday, October 4, 2012

Diskaun Khas” Selama 3 hari bermula esok (Jumaat/Sabtu/Ahad)

hi me dear...

cuba baca ni... me baru je copy dari facebook fareeda... kiranya macam share info gak la kan...

By FAREEDA..Nyata Jelita
 
 
 
“Diskaun Khas” Selama 3 hari bermula esok (Jumaat/Sabtu/Ahad) untuk pelanggan FAREEDA yang telah menukar Kad pengenalan mereka kepada yang baru dengan menggunakan gambar memakai tudung FAREEDA.

Sila tunjukkan kad pengenalan anda semasa membuat pembayaran di kaunter Butik FAREEDA.


Diskaun ini hanya di butik Bangi sahaja dan terhad 1 pelanggan untuk 1 resit dalam 1 hari sahaja, untuk anda mendapatkan diskaun khas ini.


Terima kasih, FAREEDA Luv U All !!!

frust tau... memang la me dah buat ic baru tapi kan, tak terfikir pun nak pakai tudung fareeda... huhuhu...

p/s: me officemate memang pakai tudung fareeda aritu tapi akak tu tak amik pun lagi ic kat JPN... abis cane? hmmm....

1 comment:

Princess Nur said...

hahaha..kena wat ic lain gamaknya ni >_<