Followers

Sunday, July 22, 2012

Alhamdulillah... Rezeki puasa pertama dari ahli parlimen Putrajaya

Hi me dear...

Selamat berpuasa untuk semua umat Islama tak kira di mana berada yang sudi baca me blog ni. Alhamdulillah, kali ni kita berkesempatan lagi untuk bertemu Ramadhan dan mudah2an dipertemukan dengan bulan Syawal selepas ni...

Panjang pulak intro... Hihihi.. Alhamdulillah semalam dapat kurma dan rendang daging dari ahli parlimen putrajaya. Rezeki namanya kan.. Yang penting rasa dia sedap sangat... Hihihi, me share makan ngan Lin n K. Yah... Ye la, sharing is caring...^^

Hari kedua ni pagi2 ni hujan pulak di Putrajaya. Nampaknya makin sedap la me dua kesayangan tu tido.. Me dah x leh tido. Pening..

Ok la, tu je. Me nak turun tengok tv jap...

P/s: jangan buat2 lupa atau puasa yang yok... Hihihi... ^^

Sent from Samsung Galaxy Note

No comments: