Followers

Sunday, January 8, 2012

Yeay!!! Beli doh buku ustaz famous...

Hi me dear...

Hahaha.. Sebenarnya dah lama nak beli buku ni. Tapi asyik tangguh2 je. Ye la, alasannya, nak pegi Jusco baru nak beli. Tu pun sebab kat situ ada kedai buku Popular. Me kan ahli.. Paling2 pun dapat diskaun 10%, alhamdulillah.. Kalau beli kat Alamanda yg hanya ada MPH, me tak dapat la diskaun kan..

Kebetulan pulak, pagi tadi me abg dok pasang youtube tak abes2 dengar ceramah ustaz azhar idrus ni. Lagi la rasa macam nak beli. So, tadi 'cuci mata' kat Jusco jap n me terus beli...

Insyaallah, semoga buku ini dapat memberikan manfaat kepada semua yang membelinya kan, including me! ^__^

P/s: ngantuknya... Nk tido kang, dah nak masuk asar pulak. Huhuhu...

Sent from Samsung Galaxy Note

1 comment:

shark said...

aisey..
buku pun dh keluar..
tp rasanyer tgk vdeo lg best kot..
maybe a'rora leh review sket buku nie pasni:)