Followers

Thursday, December 1, 2011

pagi-pagi terima emel peta...

hi me dear...

sebelum me lupa, selamat datang disember dan selamat tinggal november. banyak kenangan pahit, manis, masam dan masin d bulan november yang akan jadi kenangan kan... hihihi... apa2 pun, terasa cam kejap je kan 2011, dah nak berganjak ke 2012...

owh, sebenarnya, pagi2 dah terima emel ni...

peta pulau pinang...
me sis yang hantar emel nih... ni mesti nak ajak me bercuti d Penang ni.. sebab dia ramai kawan kat sana. so, kalau pegi memang meriah! me memang terasa nak ikut tapi kan.... kena plan betul2. sebab lepas krismas, me dah apply cuti sampai tahun depan (hahaha, cam lama sangat..) mau balik kampung sebab since raya puasa, dah lama tak jumpa me parent...T__T

alamak, cam dia tau jek bercerita pasal dia.. tetiba dia mesej suh call... ok la, minta diri dulu...

p/s: miss me mama n ayah so so so much...

5 comments:

sop said...

Nak gi penang gak tp hotel sumer full :)

alinac lover said...

penang best! hehe

dear..pb tu ansuran boleh rm200 ke rm250 sebulan ye

farra8979 said...

sop: mmg la skrang ni sume hotel full.. ^__^

alinac lover: tu la, dulu suka gak g penang, jalan2...

yong, nanti farra inbox ek..

cik wanie Lovela (CWL) said...

p peneng ke

farra8979 said...

cik wanie Lovela (CWL): lum lagi... hihihi...