Followers

Friday, November 11, 2011

bila demam...

hi me dear...

hmmm... sejak demam, mood untuk berblogging adalah lemas lemah... bukan nak jadikan ia sebagai alasan tapi memang tak ada mood... blogwalking ada la sekali sekala tapi nak meninggalkan komen pun me rasa malas nak menaip.. TAPI, kesian la pulak tengok me blog.. cam terabai la pulak...

owh, kan ke me demam... so, petang semalam balik dari ofis, ajak me abg g klinik kesihatan. me memang tak suka pegi klinik kesihatan sebab dah la orang ramai kan, tapi bila jumpa doktor, servis doktor adalah sekejap (maksudnya, cuit2 sikit, dah... tak padan dengan tunggu lama kan...) tapi semalam sebab rasa cam tak tahan so, pegi jugak la...


meh tengok pic ubat....



ha, tu la ubat yang me dapat.. tapi kan, semalam hanya makan ubat gastrik tu aje, terus baik demam... confius gak, sejak bila ada gastrik and boleh ke gastrik tu menyebabkan demam sampai me badan panas cam cerek atas dapur? hmmm... apa2 pun, lepas makan ubat gastrik tu semalam, me dah tak makan apa2 ubat dah. so far, alhamdulillah, beransur sihat... insyaallah, pasni tak de dah la sifat2 malas tu kan... hihhihi...

p/s: banyak keje nak kena setel... ada keje rumah la minggu ni nampak gayanya... huhuhu...

No comments: