Followers

Monday, October 24, 2011

ye ke stress?

hi me dear...

bosan la, asyik d tinggalkan d rumah keseorangan. amik bibik dok satu rumah kang, x tau nak kasi wat keje apa. plus nanti sume orang cakap me mengada2 pulak kang. hihihi...

tapi kan, masa kat facebook tadi, me jumpa pic nih...


ye ke sebenarnya bulat2 tu sebenarnya tak bergerak n kalau sapa2 tengok ia bergerak, maknanya tengah stress. hahaha, sebab me tengok bergerak jek n x benti2 pun. pastu pulak, ramai gak yang cakap gerak. huhuhu, adakah rakyat malaysia tengah stress skrang ni? hmmm... cuba la korang tengok, gerak ke tak ye.

p/s: kalau ya, mungkin me stress sebab kena dok rumah sorang2 kut.. hihihi...

2 comments:

nurkaloi said...

ya Allah
memang kaloi stress laaa kowt hahah
tp if kita tak gerakkan bola mata memang nmpak tak bergerak
tp bile kite gerak bola mata bnde tu otomatik terus gerak

farra8979 said...

nurkaloi: dear, masalahnya kan. me x gerakkan mata pun gerak jugak. double stress kut.. ^__^