Followers

Tuesday, October 11, 2011

filem al-hijab...

hi me dear...

hari ahad me antar sis nak balik umah dia sebab tengahari dia ada kelas. then, her BFF call.. cakap nak g tengok movie. citer al-hijab sorang2. me cam, amboi, berani tul budak sorang ni... so, me sis tanya me nak g tengok x n me kan memang on aje kalau tengok wayang kan. so, me sis ponteng kelas n pergi menonton lah kami... (owh, sebelum tu sempat makan nasi ayam penyet di taman dagang).

poster
owh, citer dia quite seram jugak la.. sebab hantu dia cam selalu ada je kan...lagipun citer ni memang nak tengok hantu kan.. dalam panggung sempat lagi pot pet pot pet borak, sebab ada unsur kelakar la gak dalam citer ni... antaranya... eh, tak yah la citer sebab nanti spoil mood korang nak tengok plak... hihihi...

me: citer ni memang nak takutkan kita n bukan nak takutkan si Pierre tu, kan...

lin: hahahaha... tu la pasal...

dah nak abis citer tu, lin cakap, "mesti ada sambungan citer ni sebab ending cenggitu jek. tapi terbaik la Pierre Andre ni wat citer, ada improvement kan..."

owh. kali ni me tak bape nak takut tengok citer ni. balik rumah pun sedikit relaks x de bayang paper... sebabnya, me banyak berlindung d sebalik wrislet. hahaha, me kan penakut. bukan penakut apa cuma selalu bayang. so, x mau la amik risiko. wrislet yang banyak tengok dari tuannya.. me sis pun ada gak pejam mata. n yang penting BFF tu, penakut jugak rumah nye.. hihihi, jangan marah adik aimi sayam...

p/s: tetiba cam x de review kan.. tadi me gugel2, sampai kat blog ni.. so, kalau nak tau sinopsis, klik SINI..

2 comments:

a LoT oF LuV said...

Salam ziarah...
Baru perasaan awk ade komen kat blog saya.. InshaAllah, semoga awk jugak dikurniakan baby yang comel n sempurna.. tingkatkan 'usaha'.. hihihihi..

farra8979 said...

a LoT oF LuV: tima kasih sudi jengah sini... insyaallah, amin... ^__^