Followers

Thursday, October 27, 2011

ehem ehem...

hi me dear...

ehem ehem... testing 1 2 3...



alahai, tetiba je pagi tadi cam sakit tekak.ingatkan lepas minum air akan jadi ok tapi kan rasa cam makin sakit walau dah berliter2 air me minum.. ni bukan sakit suara jadi serak tau. ni sakit tekak susah nak telan air liur... hmmm.. jangan la demam. raya haji kan dah dekat... nanti kang nanges atas katil sebab tak balik raya demam... huhuhu....

p/s: ntah la, hari ni memang spoil mood la.. rasa cam nak cuti je esok tapi ada meeting la pulak.. T__T

6 comments:

nurkaloi said...

kaloi pun skrg ngah skit tekak
mgkin sbb cuace kjp pns kjp sjuk huhuh

sop said...

perubahan cuaca dgn badan nak demam tu
sop selalu kena

Rawlins Ichigo Takashi Lutz said...

Elok-elok
Skang musim demam balik

farra8979 said...

nurkaloi: tu la kan.. jangan la demam. nanti satu pe pun x leh buat. minum air suam banyak2 k..

sop: sama2 jaga kesihatan supaya jangan demam...

Rawlins Ichigo Takashi Lutz: insyaallah. x mau bg demam ni..

alinac lover said...

aiyooo..skit tekak x best maaa

farra8979 said...

alinac lover: tu la pasal yong.. sib baik dah sembuh.. ^__^