Followers

Tuesday, September 13, 2011

sangat erra fazira kan...

hi me dear...

ya Allah bersawang dah me blog nih.. cam umah spiderman pun ada.

owh, sebelum tu, selamat hari raya n maaf zahir batin... me x sempat lagi nak tepek pic raya. tapi kan, x de la banyak mana pun amik sebab me abg x sehat jek.. muntah d pagi raya pulak tu. tak x tau la salah makan ke apa... tapi skrang ni alhamdulillah, dah ok.. ^___^

ok straight to d point... me jenjalan blog beatifulnara n jumpa pic ni.. sangat comel n sangat cam mama dia kan... meh kita tengok sama2...


nanti besar, sti jelita cam erra fazira..
kan sama kan... cam erra fazira sejibik sebijik... kelas ko maria!!! hihihihi, kalau nak tengok pic lain2, klik sini...

p/s: kalau me ada bb nanti ikut muka sape la agaknya... hihihi...

1 comment:

akuzle said...

mmg comey. masa kecik udoh yg amat...ehehehheh