Followers

Thursday, July 7, 2011

terberkenan...

hi me dear...

hihihi, me ni kan, kalau menda2 shopping ape aje yang tak berkenan kan... saje jek nak share. kalau korang perasan,dalam citer dewa cinta, petang2 tayang kat tv3, me terasa cam minat pulak ngan rantai June a.k.a fasha sandha .. hihihi, nampak klasik gitu.

camni la lebih kurang.. ni me just gugel...

cantik kan. sampai teringat2 la pulak. huhuhu, me memang minat aksesori dari sejak bujang lagi. tapi sejak pindah2 n ade gelang2 telah putus akibat pindah tu (sedey), me dah malas nak amik tau yang lelama tu. terasa cam nak beli baru pulak, (isshhh, tak baik membazirkan)...tapi ni trend skrang kut. cantik... ishhh, cam best jek kalau ade satu kan.

yang ni pun cantik... nanti nak try la beli satu... hahahaha....

p/s: boleh ke me pakai? hahaha, belasah aje la kan... sebab nampak cantik n klasik.

1 comment:

izzah hazirah said...

awak beli dekat mana? bagi saya alamat boleh?