Followers

Thursday, July 28, 2011

seram tapi kelakar...

hi me dear...

meh nak share lawak jenaka yang kelakar tapi me rase sedikit menyeramkan... hihii... btw, me amik kat cari.

Seorang lelaki telah berkenalan dengan seorang perempuan di facebook. Apabila mereka telah rapat, mereka menjadi gf n bf.Tetapi masalahnya, mereka belum pernah berjumpa...Maklumlah lelaki itu tinggal di KL manakala perempuan itu tinggal di Johor

Pada suatu hari , lelaki itu sudah tidak sabar untuk melihat wajah perempuan itu lalu menghantar msg kepada makwenya....

Lelaki : awak, saya nk jumpa awak... saya x sabar nk lihat rupa awk.
Perempuan : betul ke? jemputlah datang ke rumah saya.
Lelaki : awak tinggal kat mane?
Perempuan : saya tinggal kat Johor........ No46,Jalan Simpang 3,0800000 , Johor
Lelaki : saya akan bertolak esok!

Keesokan harinya , lelaki itupun bertolak ke Johor untuk berjumpa dgn makwenya... Dalam perjalanan, mereka berbalas mesej...

Perempuan : awak.... awak x sampai lagi ke? saya boring ni....
Lelaki : saya dalam prjalanan ke rumah awak laa.......
Perempuan : ok saya akan tunggu... Miss u..

Selepas beberapa jam , lelaki itu sampai ke rumah makwenya...Lalu mengetuk pintu rumah makwenya..Bukannya perempuan itu yg membukanya tetapi ayahnya

Lelaki : pak cik..... inikah rumah Fatimah??
Pak cik : ye.. kenapa?
Lelaki : Fatimah ada ke pak cik? saya ni sahabatnya... dtg melawat (sebenarnya dlm hati lelaki itu berkata,, ''Aku ni balak dialah =,=' '')
Pak cik : Fatimah dah lama meninggal dunia.
Lelaki : x mungkinlah pak cik. saya baru mesej dia tadi..

Mereka berdua terdiam sebentar..

Bunyi telefon lelaki itu memecah kesunyian....

Perempuan : awak x sampai lagi ke??
Lelaki : saya sudah jumpa dgn bapa awk lepas tu dia kata awak dah meninggal dunia...
Perempuan : memang lah saya sudah meninggal dunia
Lelaki : habis tu.. mcm mna awak boleh reply mesej saya?
Perempuan : Saya guna digi! Digi kan ada di mana2........

p/s: terasa x jadi nak pakai DIGI... hihihi...

2 comments:

kak ina kl said...

Selamat berpuasa buat kamu. Terima kasih sudi join GA akak.

farra8979 said...

welcome kak ina kl.. selamat berpuasa buat kak ina sekeluarga.. ^__^