Followers

Wednesday, May 18, 2011

awi rafael??? cam name ana rafali kan...

hi me dear...

bestnye cuti smlm walaupun sehari kan. sampai rase cam malas nk g keje arini.. (hihihi, that's gonna be me!) balun nye tido sampai pg ni pun perasaan ngantuk tu masih x ilang2.

owh ya, aritu me ade tgk kat TV3 (x ingat WHI @ MHI) ade artis jemputan awi rafael. mmg x kenal la kan. memula me ingatkan dia adik bradik ngan ana rafali (hihihi, mmg x la kan..) so, pastu dgr kat radio hotfm n radio era pun dok interview artis ni. so me gugel2 utk mencari gambo nye...

some say that he looks like shahir AF... for me, ade la sket... hihiihi...

lagu dia pun famous amos gak rupanye. especially lagu pulanglah tu...

Lirik Pulanglah Awi Rafael

Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Bridge:
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan

Korus: (2x)
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Ulang Bridge & Korus
*Gitar Solo
Ulang Bridge

Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu

Ualng Korus

Senilagu & Senikata: Awi Rafael
Hakcipta Senilagu & Senikata: Noh Phrofile Enterprise

catatan: copy lirik kat sini...

rupanye, kay AF penah nyanyi lagu ni masa konsert AF ke bape ntah me x ingat. maybe mase kay nyanyi tu me x tgk sgt kut... tp kan, sian gak kat kay sbb dh kuar minggu lepas.. awesome!!!

p/s: org cakap Mentor lg best dr AF sbb bebudak AF cam kurang kualiti dr Mentor. me suker tgk AF sbb Mentor kan ari ahad. esoknya keje, tu yg me malas nk tgk tv tu melainkan klu me sis dtg. dia suker Mentor. ala, lgpun ini kan sekadar hiburan jek... so, layaaaannnnn.....

2 comments:

nurkaloi said...

awi rafael kate shahir mcm muke abg dye ^__^

farra8979 said...

nurkaloi: owh ye ke? tp mungkin jugak kan... ^__^