Followers

Wednesday, December 8, 2010

FC Bio Sanitary Pad, ok x???


sape penah pakai jenama ni??? ok x? rase cam interested nk beli... klu ikutkan avail beauty sdn. bhd. (company) fungsi n kelebihannya seperti berikut:

  • Mencegah senggugut
  • Mengawalatur kitaran haid
  • Mencegah buasir
  • Membuangkan angin perut
  • Menghilangkan bau
  • Membuang darah beku di rahim
  • Mencegah keradangan dan membasmi kuman
  • Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj
  • Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim

so, sape dh pakai, bg testimoni sikit ek... tq...

p/s: budak kt ofis ni ade jual.. tp masih berkira2 nk beli ke x... hurmmm...

6 comments:

umie said...

umie pernah pakai...mula2 pakai tu rasa pelik gak la sb rasa dingin jer...hehhehe...so far..boleh dipercayai la produk ni..dan dulu umie period x regulat..then try pakai ni..mcm ada perubahan jer..try pantilinernyer...

farra8979 said...

umie: tu la.. mmg nk beli pantiliner nih.. same la, period x betul.. thanks umie..

alinac lover said...

mmg oke pon jenama ni

shila said...

pernah cuba gak... memang best... cuma x baper best part nak cuci cz gel yg ada kat dalam tuh... bau dia pun agak kuat sbb masa pki tu adik ipar tanya pakai pad jenama ni ker... dia kata dia cam bau nyer... huhu

farra8979 said...

alinac lover: ye ke yong.. okeh, nanti nk try..

shila: bau kuat ek... hurmmm, sti klu kench satu toilet bau....

shila said...

farra8979...
kalau sapa2 yg pernah pki dia cam kan bau tu... so dapat lah detect... berdiri kat sebelah dia pun kita tau bau dia pki pad tuh... memang byk kelebihan tapi shila x baper suka bila bab basuh tu... tapi panty liner memng puas hati...