Followers

Thursday, November 18, 2010

hari kedua raya haji di pantai cahaya bulan...

hi me dear...

fuuhhh... raya haji taun ni pun agak menguji kesabaran n kebosanan.. mane x nye, adik2 x balik... huwaarrgghh... bosan giler.. blk umah mil pun byk tido, me abg blk umah kat sini pun dia byk tido... adoiyai... mmg bosan ler..

sbnarnye arini, me abg ajak p umah mak sedara dia kat jalan merbau.. dh alang2 dok kb kan, me pun ok jek.. tp yg pasti, dia dh pindah n me abg x tau umah kat mane.. call anak2 dia x berangkat.. so, dh dekat ngan pantai cahaya bulan a.k.a pcb, terus la pecutttt... (panas weh, pukul 2 ptg g pantai...)

lepas makan2 br ingat nk snap pic.. hahahaha, so, pic makanan x dek la ek...

pantai yg makin terhakis... byk kenangan masa kecik2 kat pantai ni....

me abg.. tgk dia kerut, panas la tu...

pegi pantai pakai baju kurung ke dik??? hihihi... nk wat camne, raya kan...

sempat la snap gerai satu ni walaupun ktorg bukan makan kt sini pun....

dh nk blk br sedar rupenye, xdek pic tuan punyer blog.. nk suh abg snap cam malas sbb panas kan.. so, masuk keta dlu br snap...

oloh, pucat sbb lipstick dh abis....

makin ramai org dtg masa ktorg dh nk balik....

huh.. x tau dh nk watpe... cakap kat abg, better g umah tok mid (me atok sedara).. so, ktorg pun, terus la ke jalan bayam plak...

p/s: me abg bosan la tu... blk tido lg.. isshhh3...

3 comments:

kak ina kl said...

akak memang suka ke kelantan..makanan pun murah...tapi fikirkan jauh sangat tu yang tak sanggup nak gi..

kamu duk kat mana? kat kb ker..hantar kat email roslana_06@yahoo.com jika berminat yer

fara said...

waaaa bestnye pegi pantai!!!

farra, nak link fb yg jual buku tu bole?

btw, Salam Aidiladha :)

farra8979 said...

kak ina: farra keje kat putrajaya.. nampak sedap.. nanti farra nk, farra email akak.. ^_^

fara: ni link nyer...

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1717494411

klu x dpt, search BooksforCharity Nizida jek... ^_^