Followers

Monday, August 23, 2010

macam nak kena potong lagi...

hi me dear...

pepagi ni ade lah x dek mood.. bukan pe, sbb nye tudung korporat d kepala ni cam kurang menjadik.. mmg klu setiap ari isnin, me n bebudak kat ofis ni angin jek sbb ktorg kat ofis ni WAJIB pakai tudung korporat.. department lain pun wajib gak tp x pakai.. hurrmmm.. INI TIDAK ADIL!!!

ah, bior kan la pasal tudung tu.. ni bukan nk citer pasal tudung.. nk citer pasal rambut. masa bulan may aritu kan, me dh potong rambut.. (klik sini) so, me cakap la kat me abg yg me nk potong rambut lg.. memula dia ingat me nk suh dia g potong rambut coz rambut dia pun dh agak panjang.. pastu, dia tgk n cakap, "a'ah la.. rambut awak dh panjang." (nampak sgt x prihatin.. T_T)

ni bukan la hobi sbnarnye.. tp masalahnye, mmg klu panjang, rambut yg gugur, sgt byk.. me takut klu gugur sampai botak jek, nauzubillah.. ade gak yg nasihat suh pakai tonik rambut n ari tu dh pakai pun, tp nampaknye tonik itu kurang menjadik...

so, nk style mane la plak potong rambut kali ni ek.. kadang2 hairstylist kt kedai tu x mo potong pendek2 sgt sbb takut nampak me lg gumuk... try gugel2 n dpt la beberapa pic nih...




so, yg mane cantik???

p/s: me suker yg 2nd pic kut.. sbb nampak kemas..

4 comments:

Kimie Hashim said...

kimie rasa yang ke3 tu cun! =)
btw follow akak..
kak kimie suka tgk twiggy, akak suka x? kenal x?

Kimie Hashim said...

kimie rasa yang ke3 tu cun! =)
btw follow akak..
kak kimie suka tgk twiggy, akak suka x? kenal x?

farra8979 said...

dh follow kamu jugak..
no. 3 ke?? takut x sepadan ngan muke akak lor..
twiggy tu mmg cantik.. dr muda sampai ke tua...

SweetyMui2 said...

rambut pendek senang nak jaga kan kan