Followers

Friday, August 13, 2010

ketika isteri menunggu suami datang....

hi me dear...

selamat berpuasa d hr yg ke-3.. camne, ok x??? me pening nk masak pe utk juadah berbuka ari2.. beli kat bazar ramadhan pun, sebenarnye, kena carik betul2.. sbb ade jugak yg x lazat.. hihihihi...

so, lame x update me blog ek.. meh nk tepek pic.. ni pic sblm pose ari tu... me abg kena p standby kat ofis.. bosan giler me tunggu dia kat me ofis.. so, pe lg, klik klik la.. tp gn kamera hp jek.. x beli lg kamera dslr bagai...

ni dlm pukul 7.00pm kut...

x dek keje, snap pic handbag yg gabak...

pic tong sampah pun amik...

tgk, dh gelap.. sbb nk pukul 8.00pm

cantik x?? tp x clear...

hahahaha, sampai ke tgh mengambil pic.. agak gigih jugak la melayan kebosanan..

wajah isteri yg menunggu.. tetap maintain dgn senyuman...
k la, tu jek... lenkali update lain ek.. maaf ler pic yg x bape clear.. nak cantik kena la amik gn kamera mahal.. stakat gn me bb yg 2.0 megapixel tu, ni je la hasil nye.. hihihi...

p/s: ade gak pasang niat nk beli kamera... x mampu dslr, yg semi pro pun ok kut...

5 comments:

Bos said...

hehe,,sabar je la tunggu..

farra8979 said...

Bos: hihihi..

Linda said...

Hehe...masak simple2 jer...tengok makanan macam nak makan semua, tapi bila buka dah teguk air...kenyang. Apapapun Selamat berpuasa...

farra8979 said...

Kak Linda: me x tau dh nk masak pe.. jarang p bazar ramadhan.. huhuhu... selamat berpuasa..

Sumijelly said...

habis tu makan kat luar la yek??
ishk..ishk... cian dia...

eh..ada lagi x pasar tani kat situ hari jumaat ngan selasa??



Sumijelly.com