Followers

Thursday, June 17, 2010

hantu? ada hantu?? mana hantu????

hi me dear....

hahahaha, tajuk yg x bley blah... actually me ngantuk sebenar2 nyer... maklum la, br pas makan tghari. pastu plak, bos x dek (cuti la tu).. so, sume2 cam nk tolak kat me je kan.. but, what to do??? sy yang menurut perintah a.k.a SYMP.


ok, ni bukan nk ajar lukis pic hantu tau...


kali ni nk citer sedikit pengalaman.. rase nye, x penah jadik sblm ni... so, ari tu mase nak balik kg, me mmg balik ngan mama n ayah. me abg balik kendian ngan adik n kakak dia.. so, mmg heaven la kali ni.. dok seat belakang siap guling2, posing maut bagai... me mama jadik co-pilot sbb teman me ayah takut ngantuk...

so, mase balik tu mmg singgah kat umah chik (kakak ayah) @ Mempaga.. sbbnye, chik nk pindah balik kg, lepas ayah chik meninggal.. so, singgah la kejap (kejap x kejap kat 2 jam gak la)... pastu, terus lalu kat shortcut ke Raub-Kota Bharu..

mase lalu kat ade satu tasik yg ade bunga teratai tu, me p citer kat me parent pasal me friend yg kalau balik kg, sti kena 'kacau'.. n me cakap la, alhamdulillah, x stkt ni, me x penah kena... tetiba jek, me bau busuk sgt... tp, me x tegur la sbb me ingat bau sampah ke, ape ke... pastu, me tgk ayah jeling2 kat belakang.. pastu, dia bukak tingkap.. me tanye, nape, dia x jawab.... dh jauh................... br dia cakap, dia bau wangi yg amat sangat.. subhanallah!!! maknanye, br jek cakap x kena.. tgk2 petang2 ari pun, me kena... tp, sib baik x de paper.. stkt bau tu je la...

ha, tu je la citer nye...

p/s: yg klakar nye (pelik pun ade gak rasenye), mama sorg jek x bau paper.. pdhal ketika itu dia x sakit @ demam @ selsema...

2 comments:

cindir-rela said...

blogwalking:)

farra8979 said...

cindir-rela: thanks dear.. ^_^