Followers

Wednesday, May 19, 2010

"tunjuk ajar ku, sifu" - thalia

hi me dear...

petang2 cenggini klu area putrajaya cam confirm la ujan.. so, d petang yg nk ribut nih, me nak citer pasal artis cikit ek... me x mau r citer pasal bung mokhtar n zizie izette, wokey.. serahkan pd bloggers yg lain..

kite citer pasal thalia...

me rase la kan kisah thalia, bekas protege ziana zain ni mmg antara yg sedang hangat d perkata kan wa mase skang ni.. yer la, x penah g berlaku dlm program realiti kes sebegini...

ziana zain n thalia

thalia.. kedua2 pic dr berita harian...

tp so, mase jengah berita harian tadi, me dpt la bc jawapan thalia... n nape dia rase kan penyingkirannya ade lah x adil.. anyway, kowg bc r sendiri ek.. me tepek link kat sini....

p/s: no komen..

4 comments:

joegrimjow said...

erk
xpernah ikuti mentor

at least tau la thalia ni mentor dengn baca blog ni
;)

farra8979 said...

joegrimjow: thanks joe.. actually, me pun x tgk sgt mentor.. tp cam ni sejarah dlm program realiti tv la kut...

gadizzkuingincinta said...

x suka thalia..dan memang sesuai la ziana gugurkan dia..sb nampak sgt diax sedia dan akan meyusahkan kelak..mesti ada sb ziana wat keputusan seberat tu...jadi redha jela..chayok mohd!

farra8979 said...

gadizzkuingincinta: alahai, garang nye... sabar ek.. ^_^