Followers

Thursday, April 29, 2010

Pink Koc = Koc Wanita, Pertama di Malaysia disediakan oleh KTMB

hi me dear...

lupakan me mood yg emo... me teruja biler dgr2 ade koc pink KTM komuter untuk wanita, wah.. me loike....

hahaha, pic hanye hasil google.. bukan KTM komuter sebenar

klu ikutkan dalam utusan online hari ni, ia merupakan inisiatif KTMB untuk memberikan keselesaan kepada para wanita d samping menjamin keselamatan terutama daripada risiko gangguan seksual.

wah, nampak santai kan... pic dr utusan online

menurut KTMB, koc wanita terletak d tgh2.. ye la, 1st n 3rd koc iaitu koc biasa untuk lelaki n wanita, koc yg 2nd kat tgh2 tu koc utk wanita sahaja... camne nk kenal pasti koc tu??? senang jek... ade pelekat khas kat tingkap, pintu n dalam tren gerabak. lgpun, tempat komuter tu berenti mmg ade kain rentang yang dipamerkan @ landasan n tiang warna pink...

p/s: hahaha, klu merajuk ngan me nak naek koc pink ni la... (alamak, niat x elok. sila abaikan... T_T)

6 comments:

sI tEDI said...

dah lama x naik komuter.. naik pun sekali jek

♠ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ♠ said...

bila tgk muka depan berita harian....ada gak jejaka tersalah masuk train

hehhehehe

farra8979 said...

sI tEDI: same la.. sejak kawen x naik dh.. ^_^
yanie: hihihi... gimik kut...

miss hav0c said...

takleh nak ushar jejaka kacak hahaha

farra8979 said...

miss havOc: betul jugak tu kan.. hihihi... tp, me dh kawen lor...

gO mi NaM said...

wow..rase slmt je..tp kene ati2 gak..pompuan pun kdg2 xleh caye..