Followers

Wednesday, March 31, 2010

din beramboi koma..

hi me dear...
s
actually me blk kg.. hihihi, best n suker sgt.. owh, dh lama x blk kg berdua tau.. tp kali ni bawak adik2 me abg blk same... erm, yg tu kt story later, ok...
s
mase me otw dr kltn ke putrajaya, me saje je la bukak facebook.. then, bc status kat afdlin shauki...
s
pastu, next update....
s

ya allah, br jek kt tgk dia happy dlm tv kan.. kuasa Allah, hanya Dia yang berkuasa... yg me dapat tau, paling latest ialah dia memerlukan darah O d hospital selayang... so, sape2 yg berdekatan n sudi menderma, silakan...

p/s:same2 la kt doakan din beramboi selamat....

3 comments:

white.cempaka said...

ehrmm..
nak menderma kena pergi blood bank..ramai dah yg pergi hosp selayang tp disuruh pergi ke blood bank..

tp rasenye dah ade yg derma darah da utk din kalau tak silap..
insya Allah dia selamat..

tapi siapa2 yg berkeinginan nak menderma tu, derma jelah darah..masih ramai yg memerlukan..
=))

..nOj.. said...

ya Allah kak, risau sgt baca cite ni. tekejut. bile internal organ dah disfunction, ape yg kte bole buat hanya la doa kan keajaiban je... moga Allah panjangkan nyawa din beramboi.

farra8979 said...

white cempaka: thanks 4 d update.. ^_^

noj: tu la kan dik.. risau gak bc berita nih,, semoga dia selamat...