Followers

Thursday, January 28, 2010

i hate... we hate...

hi me dear...

pg td, mama cakap ade fb pasal "hate memey suhaiza" la plak.. memula "hate fasha sandha".. adoi ai, bleh plak wat profail gitu ek.. hihi.. (alamak, me mama lebih advance pasal artis ek..)

so, me search la kt fb nk tgk (tgk jek.. x jadik fan pun...)


g
hurmm, as for me, klu x suker ke suker ke tu pendapat individu.. klu me, x de la sampai nk benci ke ape ke.. jadik fan kat fb bagai.. sbb dia pun x kenal me n me pun x kenal dia.. hahaha... n kadang2 tu rase cam klakar gak kan, comel pun ade, biler rakyat malaysia ni klu x suker, mmg x suker sgt2, tp klu suker, suker sgt2.... ^_^
c
tp klu pasal artis, yg tu me x kesah sgt cuma me rase cam klu gaduh pasal paper, x elok melibatkan rumah ibadat. tu jek, yg me rase cam tension sgt... x baik wooo, dosa.. patutnye kt hidup aman dan damai d bumi Allah ni.. (-_-)"
b
p/s: same2 kt fikir2kan ek..

10 comments:

JMR said...

dunia skang nih..benci membenci mainan biasa..sabar je la....

farra8979 said...

jmr: tu la kan.. tp jgn sampai melibatkan rumah ibadah sudah la..

Nadya ©™ said...

Susah nak puaskan ati semua orang ni..
So,pasrah je la..
Live ur life sudah..

touyakaruma said...

Urghhhhh pelik tengok orang zaman sekarang , lebih suka membenci.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

aishoooo.


tak bagus utk kesihatan betul.

kan saman kang baru tau.

farra8979 said...

nadya: betulkan... susah betul..

touyakaruma: nape la skang camtu ek, x faham me..

miss lolly a.k.a luvfareda: tu la, masalahnye bile saman, kena saman blk.. hurmm...

noor afzan said...

MACAM2 HATE LA SKANG NIH..
HUHU~

farra8979 said...

noor afzan: tu la kan.. takut jugak ade owg hate me... paper pun, kt cuba jd insan yg baik..

sweet_mylaura@yahoo.com said...

bese ler benci membenci...
i hate my self coz, hate u...
coz kalu asik benci je nanti..idu tak heppy..tapi kalu benci sikit best gak kan

farra8979 said...

sweet_mylaura: aik, boleh ke gitu??? hihi, tp jgn benci sgt2.. x baik... nobody perfect..