Followers

Saturday, December 12, 2009

mas kahwin @ selangor..

hi me dear...

pepagi x de feeling plak rase nk update.. pas blok walking n tinggal satu dua komen kt blog owg, me x tau dh nk wat pe...

eh, tp kan, terkejut x bile kowg dgr selangor punye mas kahwin naik dari RM80.00 (anak dara) n RM40.00 (janda) kepada RM300.00.... ish3.... mahal tu.. nanti ramai plak jejaka2 yg x mo kahwin @ selangor.. x pun, diaowg deal ngan bakal isteri kena sesama top up klu nk kahwin... sian ek... ye la, nk bg mas kahwin lg, wang hantaran lagi, persiapan kahwin blum masuk lagi.... mcm2 kena amik kira nk kahwin ni.. jgn pandang mudah... (alamak, membebel la plak.. hihihi...)

hurmmm, x tau la, kenaikan mas kahwin ni bg kebaikan atau keburukan kepada rakyat.. mungkin kerajaan ade jawapan untuk rakyat...

p/s: ari tu me akad nikah kat selangor gak.. hihi, sib baik mase tu still Rm80.00

8 comments:

ieQa sWetLuv said...

tu la td bc paper pon agak terkejut la..mahalnye.. ish3...

farra8979 said...

tu la kan... berganda la mahal nye...

p/s: cantik blog kamu...

sue said...

aaa....dgr semalam da

dayah aziz said...

kesian kekasih saye nnt kan...
=p

dayah aziz said...

kesian kekasih saye nnt kan...
=p

farra8979 said...

sue: tu la...

dayah aziz: sian kekasih kamu n kamu jugak... sabar k...

yantie said...

ok la tu 300..rasenye tak la terbeban sgt..yang kena kurangkan tu adalah hantaran..kalau mase bercinta boleh kuar tgk wayang berpuluh kali boleh belanja makan..tu nilainya kalau dicampur2 lagi lebih dari 300..

farra8979 said...

yantie: ye la kan.. betul jugak tu..
tp takut x sume owg pk camtu. mungkin ade jugak yg pk, samade mas kahwin mahal @ x, wang hantaran still nk gempak...