Followers

Friday, November 13, 2009

broadband oh broadband..

(T_T)....

ptg smlm kan ujan lebat kan.. gelap dia, cam dh pukul 10pm.. so, ptg smlm pun blk ade lah lewat iaitu 6pm plus plus iaitu slps ujan turun rintik2..

mlm nye abg nk main game tp x dapat.. ingatkan lappy tu ngade2 (sbb lappy pink itu kengkadang x mo ngan owg lain) tp rupa2nye, sampai ke pg ni, broadband tu x bley gn langsung da... adui ai... (abis la cafe world kt fb tu.. frust betul..) abg pun frust n bosan gak la smlm.. dh la x dek cite kat tv... hurmmm...

nape ek broadband gitu?? patutnye dh canggih manggih, kena la bg servis yg terbaik.. owg pakai broadband tu sbb senang... istilah 'dunia d hujung jari" (eh, betul ke?) tp bile dh cenggini, rase cam nk baling jek dr tingkat dua belas (hahaha... dh umah tingkat dua belas..) ari tu bincang gak ngan abg, nk tukar pakai yg lain plak sbb yg skang ni mahal tp cepat disconnect.. tp ktowg KIV la dlu.. ntah la, mungkin kena terus kan usaha murni utk tukar ke boradband lain plak...

k la, pg ni ade meeting plak.. nk siap2 dlu k...

p/s: klu ade broadband yg kowg rase superb, bgtau ek..

2 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe...rupernyer broadband x jalan. sabo je laaa...hikss. best wooo ade broadband sendiri. zie nih bile ler lg ek ek

:P

farra8979 said...

ya lor, mmg best yang.. mlm bley maen internet lg..
tp kan zie, yg farra gn skang ni slalu disconnect. itu mmg sgt x best...